22 Aralık 2008 Pazartesi

Yüreğimi

Yüreğimi
Kalbimle takas ettim
Aşkımı
Sevgimle sadeleştirdim
                    Anlayışlarımı
                    Sonbahar evlatlarının
                    Süslediği parkta
                    Kırmızı banka
                    Gözyaşlarımla kucaklaşarak
                    Bıraktım
Dostlarımı
Ince ince sevdim
Sakin sakin paylaştım
                    Acımadılar
En zehirli düşüncelerini
Ince ince bana sundular
                    Tamam dedim
                    Bana kadar
Geriye ne kaldı
Sevgiyle paylaşılan dünler
Anlamı olmayan yarınlar
                    Ne dünden azım ne de yarından
                    Bugün kadarım
Bu günden önce ile yaşayamam
Bu günden sonra ile umutlanamam
                    Anımı severim
                    Kendimi an kabul ederim
Gerekirse
Tek başıma
Kendim ve benle yaşarım
                    Kim kaybeder
                    Ben mi
                    Hayat mı
                    Dostlar mı
Kaybetmek istemeyen
                    Bilir
                    Sever
                    Anlar
                    Dinler
                    Paylaşır
Ben gitsem ne olur
Hayat mı durur
                    Bulutlar mı ağlamaz
                    Rüzgar mı okşamaz
Hayat devam eder
                    Hep etmedi mi
                    Etti
                    Edecek
Paylaşılanlar ne olacak
                    Koleksiyonerlere sesleniyorum
                    Paylaşılan değerli anları biriktirin
Yakında nesilleri tükenecek
Ileride iyi para edecek

22.12.2008

Hiç yorum yok: