18 Aralık 2008 Perşembe

Düşünmeden konuşuyorum

Düşünmeden konuşuyorum
Herkesle aynı şeyi
Düşünüyorum
                    Bilmeden anlatıyorum
                    Herkesle aynı şeyi
                    Biliyorum
Mandalsız bir ipim
Çamaşırlarıma
Sahip çıkamıyorum
Rüzgara direnemiyorum
                    Kabuksuz bir çekirdeğim
                    Hayatı çitletemiyorum
                    Bilmeden çiğniyorum
Gitmeyi bilmiyorum
Kaldığım yeri beğenmiyorum
                    Ara sokaklarda
                    Kayboluyorum
Saklambaçta kurt oluyorum
Kendimi bulamıyorum
Kimseyi kurtaramıyorum
                    Pimsiz yapılmış bombayım
                    Pimimi çekemiyorum
                    Ne kendime ne de başkasına
                    Patlayamıyorum
Kanatsız albatrosum
Uçamıyor konamıyorum
Rüyalarda görüyorum
                    Raylarını kaybetmiş trenim
                    Asfaltlarda yol alıyorum
                    Hiçbir istasyona ulaşamıyorum
Nasıl yaşarım
Nasıl ölürüm
Kimseyim
Herkesim
                    Bir yerden başlamalıyım
                    Hiçbir yerdeyim
Bir hiçim
Ama herşeyim
                    Oyun oynamayı bilmiyorum
                    Adım oyun
                    Oyuncularım kayıp
Kimse benim için
Zar atmıyor
Game over
Bile olamıyorum
                    Yok muyum
                    Var mıyım
Bilmediğimi bile
Bilmiyorum
                    Herkes bana soruyor
                    Herkes benden bekliyor
                    Herkes beni seviyor
Ben onları sevmiyorum
Kendimi sevmiyorum
Yaşamak istemiyorum
                    Ama yaşam
                    Yaşadığımdan haberdar değil
                    Ölemiyorum

18.12.2008

Hiç yorum yok: