7 Haziran 2009 Pazar

İskelenin ucunda

 
Iskelenin ucunda
Ayaklarım denizin
Kucağında
Dalmışım
Ufukla denizin
Veda anına
                    Yanımda
                    Özenle seçilmiş
                    Deniz taşları
                    Kimi parlak
                    Kimi üzgün
                    Denize atasım geliyor
                    Kıyamıyorum
Güneş
Denizden sekiyor
Ay
Sırasını bekliyor
Arada kalmışlığım
Öncesini ve sonrasını
Merak etmiyor
                    Halinden memnun
                    Arada kalmadım
                    Anım diyor
Bu an
Iskelediyim
Şu an
Kimbilir
                    Son noktanın
                    Vurulacağı anı bilsek
                    Şimdi ki benlerimizin
                    Neresinde oluruz
                    Sorusunu merak etmiyor
                    Anım diyor
Ayağa kalkıyorum
Taşlarımı iskeleye
Armağan ediyorum
                    Parmak arası
                    Kumsalındayım
                    Ince kumlar
                    Parmaklarımla
                    Oyun oynuyor
                    Umursamıyorum
Herhangi bir tarafa
Doğru yürüyorum
Bilmeden gitmenin
Sürprizlerini seviyorum
                    Işte bir deniz kabuğu
                    Diğer tarafa yürüsem
                    Belki karşılaşmayacağım
                    Ya da daha güzelini
                    Göreceğim
Bir deniz kabuğu
Bir insan
Bir hayat
                    Her yöne
                    Aynı an da
                    Gitmenin bir yolunu
                    Bulana kadar
                    Gittiğim yer
                    Benim yerim
Diğer tarafı
Merak ederek
Buranın anlamını
Kaybedersem
Nereye gitsem
Boş
                    Dolu
                    Dikkat
                    Tehlikeli araç

07.06.2009

Hiç yorum yok: