11 Haziran 2009 Perşembe

Hayatı boyunca

Hayatı boyunca
Mutlu olmamış
Evliliklerin yaşayanları
Çocuklarına evlenin
Öğütlerini verirken
Intikam mı almak isterler
                    Ben çektim
                    Seni doğurdum
                    Senin büyümeni bekledim
                    Ayrılamadım
                    Hayatım bitti
                    Senin de bitsin
                    Duygusuyla mı bakarlar
Evliliğim kurtulsun diye
Seni dünyaya getirdim
Kurtarmadın
                    Ben daha çocukken
                    Seni kucağımda buldum
                    Kendimi yaşayamadım
Evime ekmek getireceğim
Okullara göndereceğim
Gece gündüz çalışacağım
Sana gelecek hazırlayacağım
Derken
Beni başka kadınlara
Gizli gecelere sürükledin
Mutsuz oldum
Sen de baba ol da
Gör bakalım mı
Demek isterler
                    Koca koca adamlara
                    Koca koca kadınlara
                    Bana mı sordunuz
                    Demezler mi
Kendinizi bilmeden
Her şeyi bilerek
Hayatın içinde
Koştururken
Bir de beni
Kendi karmaşanızın içine
Orgazmsız gecelerinizden
Niye eklediniz
Demezler mi
                    Ya da
                    Mutsuz eklenenler
                    Eklemeye devam ederlerken
                    Ya tutarsa
                    Diye mi düşünürler
Bir çiçeği
Ya tutarsa diye ekersin
Bir bileti
Ya tutarsa diye çekersin
Bir insanı
Ya tutarsa diye seversin
Bir çocuğu

11.06.2009

Hiç yorum yok: