14 Haziran 2009 Pazar

Gülen gözlerin

Gülen gözlerin
Içinde saklı
Yürek yaşlarını
Görüyorum
Dokunmak istiyorum
Ben ağlamıyorum
Diyor
                    Şen kahkahaların
                    Hahalarında saklı
                    Hüzünleri görüyorum
                    Kucaklamak istiyorum
                    Hüzünlü değilim
                    Diyor
Sigara dumanının
Yolculuğunda saklı
Gidememenin acısını
Görüyorum
Anlatmak istiyorum
Ben çoktan gittim
Diyor
                    Herkes söylüyor
                    Kimse dinlemiyor
                    Bütün sözcükler
                    Rüzgarla dolaşıyor
                    Hiçbir dala konamıyor
                    Havada kalıyor
Herkes memnun
Bana ne oluyor
                    Otur oturduğun yerde
                    Seyreyle batan güneşi
                    Karabatağın dalışını
                    Iç biranı rakını
Helva kıvamındaki
Ruhuna
Sık birkaç damla
Limonu
                    Kendi denizinde sektir
                    En güzel taşlarını
Bir iki üç dört
Kaç defa
Sekerse seksin
Konacağı yer
Denizdir
Diyor

14.06.2009

Hiç yorum yok: