6 Haziran 2009 Cumartesi

Gitarın tellerin

Gitarının tellerini
Damarlarından yapan
Bir müzisyen tanıdım
Önceleri şaşırdım
Sonra ise inanamadım
                    Hayata eklediği güzelliklere
                    Kendi hayatını ekleyen
                    Yüreğine taptım
Hiç bir şeyi
Bu kadar sevmediğimi
Fark ettim
                    Önceleri
                    Kendimi terk ettiğim
                    Insanlarım oldu
Bir köşede unuttuğum
Sadece ona koştuğum
Insanlarım oldu
                    Ama
                    Her zaman
                    Unuttuğum köşede
                    Kendimi bekler buldum
                    Ve buluştuk
Kendimden niçin
Vazgeçemiyorum
Bu kadar önemliysem
Niçin başkalarına koşuyorum
                    Yoksa
                    Başkalarıyla mı
                    Kendimi buluyorum
Ne kadarı kendim
Ne kadarı başkaları
Nasıl karıştırlmalı
Kendi özüme ulaşmalı
                    Bilmiyorum
                    Bildiklerim değişiyor
                    Yeniden biliyorum
Bıkmadan gidiyorum
Kendimin peşinden
                    Kimi gün
                    Kimi hayat
                    Kimi sonsuz
                    Geliyor
Sonsuzluğun ortasında
An kadarım
Kalabalığın içerisinde
Yalnız kadarım
                    Ama
                    Insan bağımlısıyım
Sevmesemde
Kırılsamda
Gitsemde
Tamam artık desem de
Insan bağımlısıyım
                    Istanbul
                    Gibi insanlar
                    Her şey içlerinde
Kiminin boğazına vuruluyorum
Kiminin yedi tepesine
                    Terk ediyorum
                    Gözümü açtığımda
                    Yine Istanbul dayım
Ne insanlardan
Ne de Istanbul dan
Gidemiyorum
                    Her gidişim
                    Gidiş dönüş

06.06.2009

Hiç yorum yok: