17 Mart 2019 Pazar

çöl mavisinde yaşıyorum

ksb
çöl mavisinde yaşıyorum
olmayanları önemsemiyorum
olanlara dokunuyorum
olanları seviyorum
olanlara seviniyorum
içimde büyütüyorum
olmayanları hayata bırakıyorum
deniz sarısında yaşıyorum
üzüntüleri itinayla katlıyorum
tavan arası sandığına kilitliyorum
başka eve taşınıyorum
mutluluklarımı itinayla katlıyorum
misli misli tadına varıyorum
artık boyum uzamıyor
sevdiklerim çoğalmıyor
isteklerim yaşadıklarım oluyor
hedeflerim vardıklarım oluyor
artık boyum uzamıyor
yaşım uzuyor
kaç metreye kadar uzar
en uzun ben mi olurum
diye düşünmüyorum
cüce de olsam
hayat benim kadar uzun
an
sadece an
mutlu olmaya yetiyor
gerisi hayata kalıyor
borçlu olacağına
alacaklı olmak
insanı yormuyor
bütün fazlam
hayatın olsun
bana kendim kadar
mutluluk olsun
bir önceki dolmuşu
bir kişiyle kaçırsak
bir sonraki dolmuşun
en önünde tek başımıza otururuz
hadi bakalım
hayata nanik yapalım

17.03.2019

Hiç yorum yok: