19 Ocak 2019 Cumartesi

kırıntı

ksb
kırıntı
bir ekmek kadarım
her dokunduğum kadınımda
bir dilimim kesiliyor
odasına konuk olduğum
değerli insanıma kalıyor
her kesilişimde
hayata kırıntılarım düşüyor
ben onları itinayla toplayıp
bir dilim ekmek olması anlamına
yüreğimde biriktiriyorum
tekrar sokağıma geri dönüyorum
kaç dilimim kaldı bilmiyorum
kaç kırıntım birikti saymıyorum
öylesine yaşıyorum
kırıntı
bir ekmek kadarım
her paylaştığım dostumda
bir dilimim kesiliyor
hayatına konuk olduğum
insanlarıma kalıyor
bir ekmek olmak adına
ben kırıntılarımı biriktiriyorum
tekrar tekrar kendime dönüyorum
kaç dilimim kaldı bilmiyorum
kaç kırıntım birikti umursamıyorum
her göz yaşının
her kaybolmuşluğun
her kucaksızlığın
peşinden kendimi koşturuyorum
kırıntı
hayat bir kırıntı kadar
ekmek fırını kadar değil
kaç dilimim kaldı bilmiyorum
kaç kırıntım birikti düşünmüyorum
kendim kadar gidiyorum
kendim kadar yaşıyorum

19.01.2019



Hiç yorum yok: