14 Ocak 2019 Pazartesi

gece lambası

ksb

gece lambası
hayatı yaşıyorum
karanlık geceleri aydınlatıyorum
gün ışığında görünmüyorum
bir sigara yakıyorum
gündüz kahvenin
gece rakının koynuna
kendime uzanıyorum
sarı gözlerim
hazır ol diye bakıyor
ister gitmeye ister kalmaya
hayatı yüreğinde sektirmeye
seferiyim
temelli kalamıyorum
o şehirden değerli kadınlara
kendimin parçalarını
döke saça gidiyorum
kalmıyorum
biriktirilmiyorum
bozuk yürek gibi harcanıyorum
hayat bahşişi oluyorum
olsun eninde başında
kendime kalıyorum
seviyorum
aşık oluyorum
yüreğim götüme vura vura
elele koşuyorum
ancak tavşan yürek oluyorum
elimle uzatıyorum
onlar koşuya devam ediyor
ben kendime dönüyorum
koşmaktan sıkılıyorum
bir yüreğin kıyısında
hayatın üzerinde
sonsuzu kıskandıracak kadar
elele sadece taş sektirmek istiyorum
ama herkesin yapacakları
görecekleri biriktirecekleri
sahip olacakları var
kendi kıyıma kalıyorum
sahip olmak istemiyorum
kiralık yaşıyorum

14.01.2019

Hiç yorum yok: