29 Ocak 2019 Salı

bakışı hayat

ksb
bakışı hayat
dokunuşu nefes
gülüşü mutluluk
yürüyüşü insan
teni kadın
bütünü aşk
böyle bir insanla tanıştınız mı?
ben tanıştım
böyle bir insana aşık oldunuz mu?
ben oldum
boyum uzadı
yüreğim büyüdü
tenim çoğaldı
bir hiçtim
dudaklarından içtim
insan oldum
bir hiçtim
teninde nefeslendim
erkek oldum
bir hiçtim
gözlerine daldım
umut oldum
onunla uyudum
onunla uyandım
hayallerimi aştım
uzay güzeline
hayat imkansızına
nefes dokunuşuna
delileri kıskandıracak kadar
aşık oldum
iyi ki oldum
iyi ki hayat oldu
bir gün
ayrıldım dık
önce toprağın altına girdim
göz yaşlarımla filizlendim
onun hatırasına gün yüzüne çıktım
yüreğime kalan aşkıyla yaşadım
onun kadar olmasada
çok da güzel yaşadım
yaşıyorum
özlüyor muyum?
kayan yıldızları kıskandıracak kadar
kısaca
onunla yaşadığımı anladım
onunla nefes aldım
hatıraları bile hayat
düşüncesi bile mutluluk
daha ne olsun
herkes aşık olsun

29.01.2019


Hiç yorum yok: