2 Eylül 2016 Cuma

üç ay















ksb

Üç ay
Kurşun kalemsiz harfsiz
Gelip geçen duran üç ay
En uzun ara mı bilmem
Zaten ne biliyorum ki
Her geçen geçmeyen gün
Uzakları solukluyorum
Bir nefes uçumu yerlere
Nefessiz varıyorum
Biranın gözlerimin renginde
Rakının beyazında
Gökkuşağı oluyorum
Kahve rengine uyanıyorum
Kısır döngüyü bile kıskandırıyorum
Yapmak istediğim yok
Varmak istediğim yok
Hayatı yaşayıp bitirip
Dünyaya asmışım
Dönüp bakanım yok
Anlayanım mı
Onu daha önceki hayatlarda bıraktım
Bu hayata sigara yaktım
Yürüyorum yalnızlık ağaçları gölgesinde
Yüreğimde aşk ellerimde sevgi
Deniz kıyısı bakışlarında
Artık geride kalmış ufkun önünde
Dalgalarda taş gezdiriyorum
Çok yaşadım çok dokundum
Az ı bile yerde buldum
Bilinmeyene koştum
Görünmeyende nefes aldım
Bir o kadar da kalabalıktım
Çiftlik alabalığı olamadım
Kaç kere kaç kaç eder
Bir deli yürek kaça gider
Kumbaramın dibi delikmiş
Biriktirdiklerim kanalizasyona gitmiş
Yaşıyorum
Bilmediğim kadar bildiğim kadar yaşayacağım
Bir hoş seda peşinde değilim
Bu kadarım bu kadarım
Ne umudum ne mutsuzluk
Ne geleceğim ne dün
Gördüğünüz görmediğiniz kadarım
Daha ötesi berisi yok
Daha fazlası eksiği yok
Sevdim mi severim
Sevemeyene kadar severim
Gittim mi giderim
Kalamayana kadar beklerim
Üç ay sonra bu kadar

02.09.2016

Hiç yorum yok: