1 Mayıs 2016 Pazar

Özlem ektim hayata















ksb

Özlem ektim hayata
Sensizliğimi göz yaşlarımla suluyorum
Bana büyütüyorum
Biliyorum
Sana sarıldığımda her sarıldığımda
Yeniden sana doğacağım
Bize yaşayacağım
Delileri kıskandıracağım
Gazetenin üçüncü sayfasından yapılmış
Un ile yapıştırılmış kese kağıdıyım
Hiç bir değeri olmayan
En çok okunup yürekte kalmayanım
Düğün fotoğrafı gibi görünüp
Unutulmuş bir vesikalığım
Pulu olmayan adresi yazılmamış
Hayata dokunan bir zarfım
Ne kadar koşarsa koşsun
Rekor kıramayan tavşan atletim
Herkes peşimde ama geçip gidiyor
Madalyalaları onlar alıyor
Maviye boyanmış tahta sandalyeyim
Herkes plastik zannediyor
Üzerime oturup gözyaşlarıyla yıkıyor
Balkonun ayazına bırakıyor
Rüzgarın tokatlarıyla çürüyorum
Sadece senin yanında değerliyim
Nefes alıp hayata kalabiliyorum
Sensizliğimde özlemine sarılıyorum
Yokluğundan bile nefes yapıyorum
Sadece sana yaşarım
Sadece sensizliğe yaşarım
Gerisi ardına kadar boş
Herkes çok rakamlı ben sıfır
Yüreğimle çarpınca hayat sıfır
Seninle hayat bir
Özlem ektim hayata
Sensizliğimi göz yaşlarımla suluyorum
Bana büyütüyorum
Biliyorum
Sana sarıldığımda her sarıldığımda
Yeniden sana doğacağım
Bize yaşayacağım
Delileri kıskandıracağım
Yeter ki sen mutlu ol
Ben sensizliğimle mutluluğunda yaşarım
Sadece sensizliğe yaşarım
Gerisi ardına kadar boş
Herkes çok rakamlı ben sıfır
Yüreğimle çarpınca hayat sıfır
Seninle hayat bir
Sensizliğime de
Sıfır a da sarılıp
Kendim kadar yaşarım
Dut yemiş
Hayata bülbülüm
Yokluğuna sarılıp
Üstümü sensizlikle örtüp
Mışıl mışlı uyurum
Kendim kadar uyanıp
Yalnızlığım kadar yaşarım


01.05.2016

Hiç yorum yok: