10 Eylül 2016 Cumartesi

Sabah rakılarında kaldım















ksb

Sabah rakılarında kaldım
Geceleri yazı tura yaptım
Ayılmak için içiyorum
Kaybolmak için gidiyorum
Bildiklerim öksüz
Yaşadıklarım dipsiz
Dokunduklarım sözsüz
Ardımı ardıma atıp gidiyorum
Bilinmeyeni bilmek istemiyorum
Sabah rakılarına uzandım
Geceleri fırdöndü yaptım
Ayılmak için içiyorum
Katlanmak için dipliyorum
Kaybolmak için görünüyorum
Sığlıklarda boğuluyorum
Derinlerde nefes alıyorum
Onun için yalnızım
Kalabalığımın tam ortasında yapa...
Hiçlik lapa lapa
Üç noktalı hayatı bırakıyorum
Noktayı bile şutluyorum
Yalan nefesleri yerine bırakıyorum
Duyulmayan sözleri şutluyorum
Sabah rakılarını pedalladım
Geceleri içimde yaktım
Ayılmak için içiyorum
Kaybolmak için sözlüyorum
Gündüzleri aldım verdim
Kimseyi yenmedim
Berabere kalmak istedim
Her seferinde yenildim
Afiyet olsun

09.09.2016

Hiç yorum yok: