30 Kasım 2015 Pazartesi

Yazamıyorum















ksb

Yazamıyorum
Bu salak dünyayı anlamıyorum
Bi bok bilmeyenlerin
Bilenlerin üstüne çektikleri sifona
Dayanamıyorum
Bu arada ben bilen değilim
Suyun yuvarlağında dönenim
Evet  salağım
Aşk ile yaşayacağına yürek basacak kadar
Salağım
Herkes kadar akıllı olamadım
Herkes kadar bilgili olamadım
Doğduğum kadar nefes aldım
Üstüne alakadar olmadım
Bince insana dokundum
Bince insanı anladım
Bir tek kendimi anlatamadım
Hep gitmek istedim
Hep burada kaldım
Neden olduğunu hep bildim
Hiç bir an anlatamadım
Gaz lambasının püfüne doğdum
Sosyal medyanın kolaylığına düştüm
Hiç bir şey hissetmeyenlerin
Kolaylığında boğuldum
Ve hiç kimseydim
Bilen değildim
Sadece kendi kadar düşünendim
Karanlık sokaklara girdim
Ama kendim kadar karanlık
Karanlık ilişkilere girdim
Ama kendim kadar karanlık
Karanlık dünyaya doğdum
Ama benden karanlık
Ölmedim
Hiç bi bok anlamayanların ortasında
En çok kokan bok oldum
Kendi kokumdan rahatsız oldum
Kendimi
Sadece kendime kokuttum
Siz de
Kendinize kokun
Başkasının kokusuyla
Burunlarınızı tıkamayın
Ya da tıkayın
En özlü sözleri
Başkası kadar yazın
Başkası olmanın tadını
Kendinizi bi bok zannederek
İçinize çekin
Hayat sizin


30.11.2015

Hiç yorum yok: