9 Kasım 2015 Pazartesi

bana gelme















ksb

bana gelme
harflerim yokuş yukarı
kelimelerim arnavut kaldırımlı
ayakkabıların topuklu
cümlelerim henüz basılmamış
gözlere denk gelmemiş
boş sayfanın karlarındayım
beni okuyamazsın
bakarsın
beni duyamazsın
dalarsın
kendim kayıp
bulamazsın
bana gelme
bildiklerim vurgun
dokunduklarım çapaklı
tuttuklarım uçurtmalı
gördüklerim tutuklu
hissettiklerim yağmurlu
hiçliğin açık parantezindeyim
bana dokunamazsın
bakarsın
beni göremezsin
dalarsın
hissettiklerim kayıp
bulamazsın
bana gelme
aşkı arıyorsan
dostluğu arıyorsan
paylaşmayı arıyorsan
hissetmeyi arıyorsan
kendinde kaybolursun
beni suçlarsın
bütün güzellikler hayatta
bende değil
bütün anlamlar hayatta
bende değil
bana gelme
hayatta kal
bana kalma
hayata kal
ben başka bir yerdeyim
ama bildiğin başkalar da değil
bana gelme
hayata kal
bana gelirsen
gelemediğin yerden dönemezsin
hiçliğin paslı kapısına çarparsın
hayata sekersin
kendine sekersin
boşuna paslanma
hayata kal
illaki geleceğim dersen
illaki gelme
bana gelme
hayata kal
bende ki aydınlık
hayata karanlık
bende ki güneş
hayata karabasan
bendekiler bana güzel
hayata çirkin
bana gelme
hayata kal
umudun kalsın
ben isyanımı bile unuttum
göz yaşlarımı bile körbuluttum
ağlarsam rakı ağlarım
gölgesine sigara yakarım
seni de yakarım
bana gelme hayat
kendine kal
ben senden gittim
sen başkalarına kal
bütünlemeye girmem
çıkışımı aldım
uzaklardayım
sen yakınlara kal
bana gelme hayat
kendine kal
başkalarını oynat
...

09.11.2015

Hiç yorum yok: