28 Aralık 2015 Pazartesi

Hiçtiret in sonunda















ksb

Hiçtiret in sonunda
Hiç lik de lıkır lıkır
Yüreğime alkol basıyorum
Alsuman bile olmuyor
Adımlarım lıkır lıkır
Gölgem tıkır tıkır
Güneşi gözlerimde sektiriyorum
Deniz kokusunu tenimde yüzdürüyorum
Martıları hiçliğe konuduruyorum
Yüreğimi havaya atıyorum
Kapmıyorlar bakmıyorlar
Uzun sigaramı yakıyorum
Kimsesizliğe uzanıyorum
Kendim kadar tütüyorum
Ruhum duman yüreğim is
Hiç lik en nefis
Kendimi
Okunmayan bir kitabın arasında
Kurutuyorum
Bakışlarımı
Oturulmayan bir kayanın altında
Kurutuyorum
Dokunuşlarımı
Bakılmayan göz kapaklarının arasında
Kurutuyorum
Tutuşlarımı
Mengenenin yanaklarının kucağında
Kurutuyorum
Anlayışlarımı
Gelmeyecek yıla mektubunun zarfında
Kurutuyorum
Uzun an dır yazmıyorum
Harflerimi topukladım
Kelimelerimi borç verdim
Cümlelerimi çıkmaz sokağa şutladım
Bir uzun sigara daha
Lıkır lıkır nefesinin arasında
Ben neler yaşıyorum
Sen şımarıksın
Sen böyle değildin
Kendine gel
Bir kere de
Kendini eleştir
Fıstık gibi hayatın var
Yaşa gitsin
...
Nasılsın sorusuna hasret
Kulağıma vurulanlar
Hiç lik de lıkır lıkır
Saçımın en üst telinden dökülüyor
Hala kuruyum
Kendimi
Yaşanmamış bir hayatın arasında
Kurutuyorum
Gördüklerimi görmüyorum
Görmediklerimlerimle buluşuyorum
Daha kendime kendimle kalmadım
Ama eninde kendimde kalacağım
Daha sevişmedim
Ama eninde kendimde sevişeceğim
Hiç kadar olup
Hiç kadar dokunup
Hiç kadar yürüyeceğim
Hiç olabilmenin
Zorluğunu yüreğimde hissederek
Hiç olmanın içinde koşacağım
Hiçtiret in sonunda
Hiç lik de lıkır lıkır
Artık masaya vurmayacağım
İçeriz
...

28.12.2015

Hiç yorum yok: