3 Ocak 2015 Cumartesi

İçimde bahar dalları

 











aşk


İçimde bahar dalları
Yüreğimde sen çiçekleri
Ellerimde sen özlemleri
Gözlerimde karşımda sen
Sevdamızın şehrine
Hoş geldin sen
Sensizliğin karabasanını
Tatlı rüyalara çevirdin
Sensizliğin derin çatlaklarını
Bir dokunuşunla tazeledin
Sensizliğin acı zifiri gözlerimi
Bir bakışınla elaladın
Sensizliğin intiharı yüreğimi
Bir gülüşünle hayatladın
Sevdamızın şehrine
Hoş geldin aşk
Hayat beni
Sensizlikle terbiye etmesin
Gözlerime karanlık acılar indirmesin
Ellerime yangın yaraları sürmesin
Yüreğime kızgın sensizliği dağlamasın
Hayat beni
Sensizlikle terbiye etmesin
Söz sana uslu aşık olacağım
Söz sana mutluluklar yaşatacağım
Söz sana dün yarın an olacağım
Hayat beni
Sensizlikle terbiye etmesin
İsterse beni benden alsın
Seni benden almasın
Sevdamızın şehrine
Sadece seni gören gözlerime
Hayat çizgine karışan ellerime
Sensizliğe ağlayan özlemime
Sana çağlayan tenime
Sen olan yüreğime
Hoş geldin aşk
Sensiz beni
Hayal bile edemezsin
...


03.01.2014

Hiç yorum yok: