17 Ocak 2015 Cumartesi

Bir dünya verdin bana

 










 ksb


Bir dünya verdin bana
Büyük patlaması gözgöze
Okyanusları elele
Kıtaları tentene
Hayatı yürek yüreğe
Bir sen verdin bana
Gülüşü hayat
Dokunuşu nefes
Kıvrımları anlam
Yüreği aşk
Bir biz verdin bana
Sabahı mutluluk
Öğleni keyif
Akşamı muhteşem
Gecesi sonsuz
Bir aşk verdin bana
Güzelliği gözlerin
Mutluluğu ellerin
Nefesi tenin
Sonsuzluğu yüreğin
Bir ben verdin bana
Bakışı sen
Gülüşü sen
Dokunuşu sen
Çocukluğu sen
Erkekliği sen
İnsanlığı sen
Dünü sen
An ı sen
Geleceği sen
Bildikleri sen
Biriktirdikleri sen
Hayalleri sen
Gerçeği sen
Yüreği sen
Hayat sen
Sonsuz sen
23
08
...


17.01.2015

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssbssspssa

koto serdar bulgu dedi ki...

iyi ki lerin hepsi aşk, sensin bana nefes sensin bana hayat...senim benim bizim birim...