1 Ocak 2015 Perşembe

Görüyorum














aşk

Görüyorum
Ne kadar uzakta olursan ol
Gülen gözlerini görüyorum
Seni göz kapaklarıma dövme yaptırdım
Gözlerimi sana kapatıyorum
Göz göze yaşıyorum
Hissediyorum
Ne kadar uzakta olursan ol
İmkansız tenini nefesliyorum
Seni vücuduma ten yaptım
Gözlerimi bize kapatıyorum
Ten tene yaşıyorum
Nefesliyorum
Ne kadar uzakta olursan ol
Seninle nefes alıyorum
Seni hayatıma nefes yaptım
Sadece sana nefes alıyorum
Gözlerimi sana kapatıyorum
Nefes nefese yaşıyorum
Seviyorum
Ne kadar uzakta olursan ol
Tahmin edemeyeceğinden
Çok ama daha sonsuz seviyorum
Seni yüreğime ebedi yaptım
Gözlerimi sana kapatıyorum
Yürek yüreğe yaşıyorum
Aşk
Sen dönene kadar
Gözlerim hayata kapalı
Ama hep seninleyim
Döndüğünde
Gözlerimi yüreğimi tenimi
Nefesimi dokunuşumu kendimi
Sana açacağım
Mutluluktan
Aşka zıplayacağım
Seni seviyorum
Aşk


01.01.2015

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssassbsssp

koto serdar bulgu dedi ki...

sebeb-i nefesimsin, gülüşü hayatımsın, sana doğdum, bize yaşıyorum aşk...öperim,severim...