15 Ekim 2014 Çarşamba

Bildiğim bilmediğim





















Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Önce sana aşık olduğum için
Sonra beklentilerini sana yaşatamadığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Aşkın sadece yürekte yaşadığını zannnettiğim için
Sahip olmak istediklerini sana sunamadığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Aşkın an da yaşadığına inandığım için
Sana dünü yarını armağan edemediğim için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Aşk için terk ettiğim yarım asırım için
Kırkbeş yılını dolduramadığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Olmayacağını bildiğin insan olduğum için
Olmayacağını bildiğim insan olduğun için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Nasıl bir insan olduğumu ilk gün anlattığım için
Mükemmel bir hayatı olan seni üzdüğüm için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Yatağına sığma telaşlarım için
Yalnızlığın en ucunda yer kapladığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Kredibilitem olmadığı için
Sana eksik kaldığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
İskelenin güvenlik kameralarına sürekli yakalandığım için
Sana gelebilmek adına yürüdüğüm yollar için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Aşkı hep iki kişilik olarak düşündüğüm için
Yalnızlık duygusunun ne kadar güçlü olduğunu unuttuğum için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Gülüşü hayatım mesajlarıyla seni uyandırdığım için
Mutlu olduğun değerleri anlayamadığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Seni kırdığım üzdüğüm acıttığım için
Kırkbeş yılın üzerine umudun olduğum için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
Biz olmayı sana yaşattığım için
Bizden sana sadece
Aşağılık bir ben tarifi bıraktığım için
Bana laf sokarak
Mutlu olma kolaylığı yaşattığım için
Bensiz bir anında bile
Yüzünü güldürecek gülen gözlerimi bırakamadığım için
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
...
Hayatta ki tek mutluluğum aşktı
Aşktan soğudum aşktan utandım
Hayallerimden bile sildim
Üç harfin bir harfini bile görmeye boğuldum
Hiç yüreğime gelmezdi
Ama
Aşka bittim
Olmayanlara olmayacaklara kaldım
...
Hala
Yaşayacağım
...
Bıktırdın
Be
Hayat
Nasıl
Biliyorsan
Öyle
Yaşa
...
Bildiğim bilmediğim
Bütün özürlerim sana
.

15.10.2014

Hiç yorum yok: