12 Ekim 2014 Pazar

Aşk için


















ksb


Aşk için
Her zaman suç ortağı aradım
Aşktan sabıkası yoktur kağıdı istendi
Aslında aşka müebbettim
Aşk için
Deliler ötesi sevip sevilmek için yandım
Hayat hesap özetim istendi
Aslında aşka çırılçıplaktım
Aşk için
Yüreğimi her an ona nefes aldırdım
Geçmiş ve gelecek mengenesi istendi
Aslında aşka doğmuş onunla büyüyordum
Aşk için
Sadece aşk için yaşadım
İnsana dosta çocuğa sevgiliye
Canlıya hayata aşk için yaşadım
Bir tek çocuğa kıyamadım
Aşkımı sunamadım
Başkalarının aşkını yüreğime alarak
Kokularıyla mutlu oldum
İnsanlara aşkla büyüdüm
Dostlara aşkla çoğaldım
Hayata aşkla koştum
Sevgiliye aşkla nefes aldım
Sonunda yüreğimi bıraktım
Nefes alan ölü kadar paylaştım
...
Duydum ki
Bana laf sokarak mutlu oluyormuşsun
Sen mutlu olacaksan
Ben her zaman önünde eğilirim
...
Aşkla hayata ıngalayın
Savaşmayın aşkla sevişin
Tek bildiğimiz gerçek ölüm
Kimsenin gerçeğini hızlandırmayın
Her canlı zamanında ölsün
...
Sevelim
Dokunmadan değil
İçinde yaşayarak sevelim
...
İyi
Ki
Rakı
Var
...
12.10.2014

Hiç yorum yok: