9 Ekim 2014 Perşembe

Bazen düşünüyorum

 















Bazen düşünüyorum
23 nisan da kalsaydık
Birbirimizi ömür boyu kaybetmezdik
Sen ve ömür boyu
Sonra yok diyorum
Sana bir gün aşık olmak için
Ömrümü veririm verdim diyorum
...
Sensiz ömürsüz kaldım
Olsun
Sana dokundum
Sana nefes aldım
Sana aşk oldum
Sana bize yaşadım
Yüreğimi sana delirttim
Yürek ucuna bıraktım
...
Gittin Gittim Gittik
Her milimine
Her saniyene
Her bakışına
Her dokunuşuna
Bana armağan olduğun için
Bilmediğim duaları ediyorum
...
Sensiz nefes alan ölüydüm
Seninle aşktım
...
Gülüşü hayatım
Sonsuz olur muyduk
Aşkla olurduk
Öldük mü öldük
Bu kadar imkansız güzelliğe
Hazırlıksızdık
Kendilerimize sığındık
Bizi boğduk
Olsun
Senin yanında ölüm bile güzel
...
Seni sevdim
Sana büyüdüm
Sana deliler ötesi aşık oldum
İyi ki oldum
Hayat ki oldum
Bana hayatı armağan eden sevdiceğim
...
Yoksun
Varlığınla beni insan erkek aşk eyledin
Hiçliğin tarifinden aşka anlam eyledin
...
Kırdım kırdın kırdık
Üzdüm üzdün üzdük
Acıttım acıttın acıttık
Ama
İnanılmaz aşkımızı biz yaşadık
Gülüşünü küçük kalbini yetilerini
Bana armağan ettin
Hayatta seni mutlu eylesin
...
İyi ki tanıdım
İyi ki sevdim
İyi ki aşık oldum
Her milimimize
Her saniyemize
Yüreğim taşası teşekkür ederim
...
İyi ki doğdun
Beni doğurdun
Bizi doğurdun
Mutlu ol aşk
...


09.10.2014

Hiç yorum yok: