1 Ağustos 2014 Cuma

Zifir zifir yanıyorum














 
Zifir zifir yanıyorum
Sensizlik yüreğime benzin
Bir sözün deli rüzgar
Cayır cayır yaşıyorum
...
Ne kadar olduğumu bilmen
Sana yetmiyor
Ben kadarını değil
Sen kadarını istiyorsun
Sen e koşmaya çalışıyorum
Elli yılın tümseklerine takılıyorum
Düşüyorum yüreküstü yare bere
İnadına kalkıyorum
Sen e koşmaya başlıyorum
Elli yılın hain tuzaklarına düşüyorum
Çakılıyorum yüreküstü kan revan
İnadına kalkıyorum
Sen e koşmaya başlıyorum
Elli yılın ben hallerine dolanıyorum
Atlıyorum yüreküstü toz yürek
İnadına kalkıyorum
Sen e koşmaya başlıyorum
Elli yılın
...
Aslında bildiğin kadarım
Sen kadarımı istiyorsun
Olmayan apoletlerimi parlatmamı istiyorsun
Bilmediğim kapılardan geçmemi istiyorsun
Sevmediğim toplum değerlerine ulaşmamı istiyorsun
Elli yılımı bir kenara bırakıp
Üzerini herkes toprağıyla boğup
Yürümemi koşmamı kırkbeş yılı geçmemi istiyorsun
Ne ilginçtir ki
Ben de senin için yapmak istiyorum
Delilercesine yüreğim fırlarcasına yoruluyorum
Herkesin yaptığını
Herkesin istediğini
Sıradanı bile yaparken yoruluyorum
Elli yılın ben ine çarpıyorum
Çürüyorum yürekiçi mengene giyotin
İnadına kalkıyorum
Sen e koşmaya başlıyorum
Sen e yetişeceğimi biliyorum
Ama çok zor oluyor be aşk
Ne dışarıdaki kendini sattın düşünceleri
Ne elli yılını çöpe attın bakışları
Acıtmıyor
Yüreğim götüme vura vura koşmalarımın
Gözlerinde görünmemesi acıtıyor
Yorgunum
Ne yapacağımı ki en iyi bildiğim
Bilmez haldeyim
Delirdim bittim
Anla ne olur
Gerçekten yorgunum
Ama
Sen e koşmaya yeminliyim

01.08.2014

Hiç yorum yok: