2 Ağustos 2014 Cumartesi

Sen hiç

 














Sen hiç
Kendinden vazgeçecek kadar
Birisini sevdin mi
Bulamadığın dokunuşları
Kitabın sayfalarında bulup
Altını çizdin mi
Sen hiç
Kendini bulmadan
Başkasını buldun mu
Buldum buldum olup
Beni de bul dedin mi
Sen hiç
Kendini yolda görüp
Tanımadan yanından geçip
Bir başkasına
Beni tanımıyorsun dedin mi
Sen hiç
Hiçin ne olduğunu bilip
Hiçliğin toplum kadar dibinde
Islık çalıp
Kendine güldün mü
Sen hiç
Damlaya damlaya olan gölü görüp
Okyanuslarda ne küçükmüş deyip
Yarım bardakla susuzluğunu giderdin mi
Sen hiç
Denizi sevip
Laciverte karanlık deyip
Dalgaların istemediğin kıyıya koştuğu
Martılara yokluğunu attın mı
Sen hiç
Hiçin ne anlattığını dinleyip
Elindekileri yüreğindekileri görüp
Koşa yakıla sarıldın mı
Sen hiç
Hiç oldun mu
Onca apoletlerin sırmasında
Ph ım alkali değil
Ama ben
Kahvaltıda bir kilo pastırma yerim
Dedin mi
Sen hiçmezsin
Ben hiçeceğim

02.08.2014

Hiç yorum yok: