20 Ağustos 2014 Çarşamba

Hayatın

 
















ksb


Hayatın
Bilmediğim gezegenlerin
Hiç bir nefes alanın
Gözlerinin hissettirdiği
Mutluluğa uzağı bile yoktur
Gülüşü hayatım gezegenim nefesim
Ellerinin hissettirdiği
Bütünlüğün uzağı bile yoktur
Tutuşu hayatım gezegenim nefesim
Ayaklarının hissettirdiği
Gülücüklerin uzağı bile yoktur
Adımları hayatım gezegenim nefesim
Hayatın
Bilmediğim gezegenlerin
Hiç bir nefes alanın
Teninin hissettirdiği
Anlamın uzağı bile yoktur
Dokunuşu hayatım gezegenim nefesim
Yüreğinin hissettirdiği
Sonsuzluğun uzağı bile yoktur
Yüreği hayatım gezegenim nefesim
Aşkının hissettirdiği
İmkansızötesinin uzağı bile yoktur
Kendisi hayatım gezegenim nefesim
...
Hiç tanımadığın diğer yarınım
Hiç tanımadığım diğer yarımsın
Her şeyi bırakalım tanışalım
Bütünümüze aşkla kavuşalım
Severim
...


20.08.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...


anlatimim yazilarim dokunuslarim hep kifayetsiz kalsa da....
yuregim senin kucuk kalbim senin
yeti senin .. delican... yurekyurekyurek

koto serdar bulgu dedi ki...

üç dakika gözlerimi kapadığımda göz kapaklarımda sen,bildiğim en güzel manzara, en güzel anlam, en güzel bilinen bilinmiyen sen, gülüşüm, nefesim, hayatım...yurekyurekyurek...