6 Ekim 2012 Cumartesi

Rüzgar esti aniden












Rüzgar esti aniden
Kokun geldi geçmişten
Tenim heyecanlandı
Yüreğim havalandı
                    Rüzgar kaldı masada
                    Ben kaldım sende
Anı yaşarken
Düne mahkum kaldı tenim
Geçmişe mahkum kaldı yüreğim
                    Bir çok kapıyı çaldım
                    Bir çok odada kaldım
                    Bir çok kasabaya gittim
                    Bir çok insana dokundum
Anı yaşarken
Düne mahkum kaldı tenim
Geçmişe mahkum kaldı yüreğim
                    Bir çok insanı sevdim
                    Seni bir başka
                    Bir çok insana yüreğimi açtım
                    Sana bir başka
Bir çok sahil kasabasına gittim
Seninle bir başka
Bir çok nefes aldım
Seninle bir başka
                    Anı yaşarken
                    Düne mahkum kaldı tenim
                    Geçmişe mahkum kaldı yüreğim
Gitmediğim kadın kalmadı
Girmediğim oda kalmadı
Dokunmadığım ten kalmadı
Hala sen eksik
                    Hala
                    Yaşıyorum
                    Hala
                    Seviyorum
Hala
Dokunuyorum
Hala
Sevişiyorum
                    Hala
                    Nefes
                    Alıyorum
Hala
Sahil
Kasabasında
Taş
Sektiriyorum
                    Hala
                    Sen
                    Eksik
Anı
Yaşarken
                    Düne
                    Mahkum
                    Kaldı
                    Tenim
Geçmişe
Mahkum
Kaldı
Yüreğim
                    Hala
                    Sen
                    Eksik

06.10.2012

Hiç yorum yok: