2 Eylül 2012 Pazar

Kendimin ortasında kaldım

















Kendimin ortasında kaldım
Sağ yanım git
Sol yanım kal diyor
                    Kollarım uzadı
                    Ben uzayamadım
Rakı kadar yaşıyorum
Rakı kadar gülüyorum
Rakı kadar sevişiyorum
Kollarım uzuyor ben uzayamıyorum
                    Hep bir masada başlıyor
                    Kelimeler dövülüyor
                    Kadehler vuruluyor
                    Anahtar kilide giriyor
                    Tenler çarpışıyor
                    İyi geceler
Deniz kenarında
Yalnız ve sade kahve içiliyor
Martılara karşı
Sigara ateşiyle buluşuyor
Koşa koşa bira saati geliyor
Biraz sonra rakıya teslim ediyor
Günaydın
                    Yan masanın kalabalığına dalıyor
                    Yine kelimeler dövülüyor
                    Yine kadehler vuruluyor
                    Yine anahtar başka kilide giriyor
                    Yine tenler çarpışıyor
                    İyi geceler
Kendi mahallende
Yalnız ve sade kahve içiliyor
Salonun duvarına karşı
Sigara dudağını ısırıyor
Deniz kenarına koşuluyor
Bu sefer biralar masada bekliyor
Rakı teslim saati geliyor
Günaydın
                    Yaşadıklarımın ortasında kaldım
                    Çoğu hadi git diyor
                    Azıcığı biraz daha kal diyor
Rakı kadar yaşıyorum
Rakı kadar gülüyorum
Rakı kadar sevişiyorum
Yüreğim kısalıyor ben uzayamıyorum
                    Herkes
                    Biliyor
                    Herkes
                    Anlıyor
                    Herkes
                    Seviyor
                    Herkes
                    Sevişiyor
Kimse
Dokunmuyor
Dolunay
Güneşi
Göremiyor
                    Anladıkların
                    Anlamıyor
                    Dokundukların
                    Dokunmuyor
                    Dinlediklerin
                    Dinlemiyor
                    Sevdiklerin
                    Sevmiyor
                    Seviştiklerin
                    Sevişmiyor
Otomatiğe
Bağlanmış
Tam
Gaz
Gidiliyor
Abs
Firarda
                    Rakı
                    Kadar
                    Yaşıyorum
Rakı
Kadar
Gülüyorum
                    Rakı
                    Kadar
                    Sevişiyorum
Son
Büyüğü
İçmeyecektik


02.09.2012

Hiç yorum yok: