5 Eylül 2012 Çarşamba

Kaçan kırmızı balonun














by OM

Kaçan kırmızı balonun
Ardından bakan çocuk gibi
Gözyaşlarım sende kaldı
                    Bir daha dokunamayacağımı
                    Bile bile
                    Gittiğin yerde bekledim
Her günde her dolunda
Tekrar tekrar geldim
Yüreğimden kaybolduğun yerde bekledim
                    Gökyüzü seni bana vermedi
                    Yağan yağmurlar tenini getirmedi
                    Yıldızlar sensiz kaymadı
                    Güneş kendini göstermedi
Geceyebakan oldum
Gün ışığına küstüm
Sokaklar yerine koridorda
Deniz kenarı yerine akan muslukta
Yıldızlar yerine floresan altında
Sensizliğimle oturdum
                    Sensiz yaşayamam zannederken
                    Sessizliğinle yaşadım
Günlerce duşun altında kaldım
Çırılçıplak halının üzerinde sürüklendim
O duvardan diğer duvara çarptım
Ne tenimden çıktın ne yüreğimden
                    Kırmızı bir balon aldım
                    İpi elimde balon tavanda
                    İki kişilik kanepede
                    Tek kişilik öylece kaldım
Sensiz yaşayamam zannederken
Sensizliğinle yaşadım
                    Eninde
                    Sonunda
                    Sokağa
                    Çıktım
Çocuklara
Uçmayan
Kırmızı
Balonlar
Aldım
                    Deniz
                    Kenarında
                    Oturdum
Kayan
Yıldızları
Yan
Masaya
Bıraktım
                    Geceyebakan
                    Yüreğimle
                    Gündüzü
                    Başka
                    Mahalleye
                    Armağan
                    Ettim
Tek
Kişilik
Yatağımda
Çift
Kişilik
Yattım
                    Sensiz
                    Yaşayamam
                    Zannederken
                    Sensizliğinle
                    Yaşadım


05.09.2012

Hiç yorum yok: