11 Eylül 2012 Salı

Dün aldım












ksb

Dün aldım
Hayatın sayfalarından
Bugünün yanına oturttum
Birbirlerini tanımadılar
                    Hepsi benim içimde olduğu halde
                    Birbirlerini tanımadılar
Yarın aldım
Hayatın sayfalarından
Bugünün yanında oturttum
Birbirlerini tanımadılar
                    Hepsi benim aklımda olduğu halde
                    Birbirlerini tanımadılar
Dün ile yarını evde bıraktım
Bugün ile sokağa çıktım
Deniz kenarına doğru giderken
Bugün ile konuştum
                    Dün ile yarının arasında değilim
                    Tam yanında olan benim
                    Birisi ölmüş birisi doğmamış halim
                    Ölmüşe üzülürsün ama yaşarsın
                    Doğmamışa umutla bakarsın
                    Ama benimle yaşarsın
Dalga seslerinin karşısına oturduk
Biralarımızla geçmişi geleceği boğduk
Ne kadar sevinirsen sevin
Ne kadar üzülürsen üzül
Güneş doğduğunda
Gecede kalıyor kadehleri kaldırdık
                    Dün
                    Bazen mutluluk bazen mutsuzluk
                    Bir yaşında olamayacağına göre
                    Kırkyedi yaşında gibi yaşa dedik
Yarın
Bazen mutluluk bazen mutsuzluk
Yetmiş yaşında olamayacağına göre
Kırkyedi yaşında gibi yaşa dedik
                    Hesabı
                    Ödedik
                    Rakı
                    Kıyısına
                    Doğru
                    Kolkola
                    Yürüdük
Dün
İle
Yarına
Kızmadık
Onların
Şerefine
Kadeh
Kaldırdık
                    Ne
                    Kadar
                    Yaşarsan
                    Yaşa
                    Bugün
                    Kadar
                    Görünürsün
                    Dedik
Yaptıkların
Değil
Bugün
De
Yaptığın
Görünür
Kahkahaları
Attık
                    Eve
                    Geldik
                    Dün
                    İle
                    Yarının
                    Üzerini
                    Örttük
Biz
Yine
Hayata
Çıktık

09.09.2012

Hiç yorum yok: