29 Mart 2012 Perşembe

Durmaksızın duran günlerin

















 by GG

 
Durmaksızın duran günlerin
Olağan dakikalarında
Bir bakış ötesi zamanların
İnatçı çığlıklarında
                    Akrep yelkovanı döverken
Yere düşen suretlerin
Tın sesleri arasında
                    Gellerin git olduğu
                    Uçsuzların bucakta kaldığı
Tek odalı otellerin
Havanın pusuna yayıldığı
                    Gel zaman git aynı günlerin
                    Tam ortasında
Bir çift gözün uğruna
Kaldım buralarda
                    Bir çift gitti
                    Bir çift geldi
                    Kaldıkça kaldım
Kısa pantolonlu günlerim
Yetişti şortlu günlerime
                    Yürek aynı ten aynı
                    Bakış aynı duruş aynı
Büyüdükçe büyüdüm
Sevdikçe sevdim
Dokundukça dokundum
Dokunduğumla kaldım
                    Bakışlarım flu
                    Duruşum aksak
                    Yüreğim paslı
                   Tenim kurumuş topraklı
Yaşıyorum
                    Topacın ipini hayata doluyorum
                    Çeviriyorum yokluğuna
                    Hepsini al geliyor
Alıyorum
                    Yapışıyor kalıyor
                    Biriktikçe birikiyor
                    Boşalamamanın ağrısı yüreğime kalıyor
Güneş aynı dolun aynı
Deniz aynı yakamoz aynı
                    Kuruyorum
                    Dünyayı
                    Döndürüyorum
                    Kendine
En
Uzağa
Kaçıyorum
                    Döne
                    Döne
                    Geliyor
Yakınında
Duruyorum
                    Tepemde
                    Dönüyor
Dönüyorum
Başlangıca
                    Silahı
                    Duymazdan
                    Geliyorum
                    Çıkmıyorum
İptal
Oluyor
                    Ben
                    Olmadan
                    Başlamıyor
Yeniden
Başlıyorum
                    Hayat
                    Aynı
İnsanlar
Aynı
                    Yaşananlar
                    Aynı
Bir
Hayat
                    Çok
                    Hayat
Yetmiyor
                    Görmek
                    Lazım

29.03.2012

Hiç yorum yok: