31 Mart 2012 Cumartesi

Durma git














ksb

 
Durma git
Ölüm bana kalsın
                    Açtırdığın baharları al da git
                    Hazan bana kalsın
Yüreğimi de al git
Tenim bana kalsın
                    Sensizliğin ortasında
                    Gecelerin mengenesinde yaşarım
Sensiz aldığım nefes bana yetmez
Yalan nefeslere koşarım
Kaygan tenlere tutunmaya çalışırım
                    Durma git
Sensizliği bırak da git
Sensizliğin kendi sizliğim de yaşarım
                    Rakının kucağına sarılırım
                    Sigaranın dudağına konarım
                    Sokağa uzak evin içinde yaşarım
Panjurları kaldırmam
Yatağımı toplamam
Kahvaltı yapmam
Yemek yemem
Sensizliğimle doyarım
                    Oturup ağlamam
                    Güzelliklerinle gülerim
Armağan ettiğin tenime yanarım
Pazarın toplanma saatinde tezgah altına bırakırım
                    Bakışlarım görmez
                    Tutuşlarım dokunmaz
                    Dalışlarım vurgun
                    Hislerim durgun olur
Sensiz tedavülden kalkmış
Geçersiz insan olurum
                    Adımlarım ileri gitmez
Sahillerimde
Taş
Sekmez
                    İskelelerim
                    Karaya
                    Ulaşmaz
Durma
Git
                    Dökülen
                    Yapraklar
                    Bana
                    Kalsın
Durma
Git
                    Sensizliğini
                    Bırak
                    Da
                    Git
Sensizliğinin
İçindeki
Senle
Bile
Yaşarım



 31.03.2012

Hiç yorum yok: