30 Mart 2012 Cuma

Aşkın en halinde






















Aşkın en halinde
Yüreğin deli atışlarında
Tenin onsuz geçmeyişlerinde
Saklanan anlamın
Ömürlük dokunuşlarında
                    Bir bakışına hayat
                    Bir gidişine ölüm zamanlarından
                    Kalan hayatın boş kümesinde
                    Parantezleri yüreğime dolanmış şekilde
Dikiliyorum
                    Eski aşklar sinemasının
                    Mavi tahta sandalyesinde
                    Gazozuma votka katıyorum
Tek kişilik perdenin
Kapanmak bilmeyen kıvrımlarında
Saklanıyorum
                    Hayat ebesi olmanın
                    Kurt beklemelerinde
                    Kurtlanıyorum
Dost sevgililerimin
Dostlukları dökülüyor
Sevgililikleri uzağa düşüyor
                    Kimsesiz hayatın kimsesinde
                    Yatıya kalıyorum
                    Şişme yatağın en köşesinde
                    Arkama bir ordu sığacak kadar köşesinde
Uyuyamıyorum
                    Uykum da gelmiyor
Anasonun bilmecesinde
Çözdükçe anlamından kaçan zamanlarda
Yürüyorum
                    Yerinde sayan sokağın
                    Sonuna ulaşamıyorum
Bir çocuk çıkıyor
Gülümsüyor
İçimi hissediyor
Saatlerce kucağımda oturuyor
Kıpırdayamıyorum
Sevgisinin güzelliğinde kala kalıyorum
                    Yine kıyamıyorum
İllaki bir anlam
Hayatın beklenmedik deliğinden
Yüreğini uzatıyor
                    Görmeden geçemiyorum
                    Eksik bırakanlara kızıyorum
Belki de eksik kaldığı için
Saatlerce kucağımda oturduğunu
İçimi hissettiğini
Gülümsediğini
Umursamıyorum
                    Kendimi
                    Değerli
                    Hissetmenin
                    Afyonunda
                    Nezaret
                    De
                    Kalıyorum
Bir
Gülümseme
Kadar
Kolay
Hayatın
                    Uzatılan
                    Bulmacalarında
                    Boş
                    Kalan
                    Kareleri
                    İnadına
                    Karalıyorum
Çünkü
Boş
Değiller
                    Bakmasını
                    Bilmeden
                    Bakanların
Boş
Hallerindeler
                    Bir
                    Bakış
                    Kadar
                    Gidilemeyen
                    Hayatın
Kapısını
Kapatıyorum
                    İçeride
                    Miyim
Dışarıda
Mıyım
                    Nerden
                    Baktığına
                    Göre
                    Değişir
Kimsesiz
Hayatın
Kimsesindeyim
                    Üç
                    Nokta


30.03.2012

Hiç yorum yok: