17 Kasım 2011 Perşembe

Hiç kimseyi

















 
Hiç kimseyi
Sevemediğim kadar
Seni sevdim
                    Hiç kimseye
                    Dokunamadığım kadar
                    Sana dokundum
Hiç kimseyi
Anlamadığım kadar
Seni anladım
                    Hiç kimseyi
                    Hissetmediğim kadar
                    Seni hissettim
Hiç kimseyi
Özlemediğim kadar
Seni özledim
                    Hiç kimseye
                    Gidemediğim kadar
                    Sana koştum
Senin yanında uyudum
Sabaha içinde uyandım
Senin yanında yürüdüm
Aşkın içine vardım
Senin gözlerine daldım
Yüreğinin hazinesinde büyüdüm
                    Küçücük bir çocuktum
                    Kucağında adam oldum
                    Aşkı bilmez fanidim
                    Yüreğinde ölümsüz oldum
                    Hayatı bilmez cahildim
                    Teninde hayatı öğrendim
Özgürlük savaşcısıydım
Senin tutsağın oldum
Elele tutuşmanın
Göz göze gelmenin
Ten tene doğmanın
Hayal kurmanın
İmkansız mesafelerin
Anlamına vardım
                    Sen oldum
                    Ben oldum
                    Biz oldum
Hiç
Kimseyi
Üzmediğim
Kadar
Seni
Üzdüm
                    Hiç
                    Kimseyi
                    Kırmadığım
                    Kadar
                    Seni
                    Kırdım
Hiç
Kimseden
Uzaklaşmadığım
Kadar
Senden
Uzaklaştım
                    Bu
                    İki
                    Halin
                    Arasında
En
Güzel
Kendimi
En
Güzel
Seni
En
Güzel
Hayatı
Yaşadım
                    Teşekkür
                    Ederim
Gözlerinde
Bir
Ömür
Beklerim
                    Öperim

17.11.2011

Hiç yorum yok: