2 Kasım 2011 Çarşamba

Bir düşe kalktım














ksb


Bir düşe kalktım
Yılların arasından
Sigaramı yaktım
Pencerenin arasından
Erken sabaha baktım
Gözlerinin içinden
Ne çabuk geçmiş zaman
Sen ben olmadan
                    Oysa
                    Dün gece birlikte yatmışız
                    Birlikte uyanmışız gibi sabah
Çarşafın kırışıkları adını yazıyor
Yastığın kılıfı saçlarını saklıyor
Harflerim senin için biraraya geliyor
                    İyi ki varsın
                    İyi ki sen ben olduk
                    Hayatın tahtına oturduk
Hükümdarlığımız bitti
Gözlerin ellerin tenin
Başkasına gitti
Yaşadıklarımız sana bana kaldı
                    Hayat
                    Bizi unutma
                    Yüreğinin bir köşesinde sakla
                    Aşkı unuttuğunda açar bakarsın
                    Biz bize kalmadık diye üzelme
                    Bizi yaşadık diye sevin
Biliyor musun hayat
Onu tanımasam seni tanımazdım
Ona dokunmasam seni anlamazdım
Ona bakmasam seni görmezdim
Onunla yaşamasam seni istemezdim
Onunla uyumasam sabahı bilmezdim
Onunla yürümesem yollara düşmezdim
Onunla doğmasam büyümezdim
                    İyi
                    Ki
                    Doğdun
                    Hayat
Yüreğimin
Adını
Koydun
                    Tenimin
                    Anlamı
                    Oldun
Bakışlarımı
Güzellikle
Buluşturdun
                    Ellerimin
                    Armağanı
                    Oldun
İyi
Ki
Doğdun
Hayat
                    Çok
                    Mutlu
                    Ol
                    Hayat
Bana
Yaşattıkların
Sana
Güzellikler
Olsun
Hayat
                    İyi
                    Ki
                    Doğdun
                    Hayat

02.11.2011

Hiç yorum yok: