9 Kasım 2011 Çarşamba

Gidilmeyecek kadar gittim


















ksb


Gidilmeyecek kadar gittim
Kalınmayacak kadar kaldım
Anlatılmayanları anladım
Söylenmeyenleri dinledim
Bakamayanları gördüm
Dokunamayanlara dokundum
Biriktikçe biriktim
Biriktikçe bittim
                    Uyuyamayanlara yastık oldum
                    Ağlayamayanlara mendil oldum
                    Konuşamayanlara cümle oldum
                    Gidemeyenlere yol oldum
                    Biriktikçe biriktim
                    Biriktikçe bittim
Yalnız sandalyelerin karşısına oturdum
Tek kişilik yataklarda çift kişi yattım
Keşfedilmemiş tenlerde maceralara daldım
Unutulmuş yüreklerin ziyaretine gittim
Biriktikçe biriktim
Biriktikçe bittim
                    Kendini okumayanların altını çizdim
                    Kendini görmeyenlerin gözünü çizdim
                    Kendine dokunamayanların tenini çizdim
                    Kendine gidemeyenlerin rotasını çizdim
                    Biriktikçe biriktim
                    Biriktikçe bittim
Bir gün ben bittim
Bir tutam dokunuşun hasretinde
Kör dokunuşlarda kaldım
                    Bir gün ben gittim
                    Bir tutam kucağın hasretinde
                    Kör kucaklarda kaldım
Bir gün ben istedim
Bir tutam anlayışın hasretinde
Kör anlayışlarda kaldım
                    Biriktikçe
                    Biriktim
                    Biriktikçe
                    Bittim
Hayatın
Karşısına
Dikildim
                    Gölgemden
                    Korktu
İnsanların
Karşısına
Dikildim
                    Gölgemden
                    Kaçtı
Ben
Güneş
Olmaya
Çalışırken
                    Bir
                    Gölge
                    Çok
                    Görüldü
Olsun
                    Ben
                    Kendim
                    Kadar
Dokunduklarım
Kendileri
Kadar
                    Hayat
                    Ne
                    Kadar
Biriktikçe
Biriktim
Biriktikçe
Bittim
                    Arkası
                    Yarın

09.11.2011

Hiç yorum yok: