12 Ağustos 2010 Perşembe

Yazlık sinemanın


















 
Yazlık sinemanın
Birbirine uzanmış
Mavi sandalyelerine
Bıraktığım
Hayata uzak
Tazeliğe yakın
Zamanların
Gidilmemiş insanların
Açılmamış yaraların
Heyecanında kayboldum
                    Bilseydim gider miydim
                    Dokunur muydum
                    Hayatın her satırına
                    Yalandan açılan kucaklara
                    Yatağımda biriken tenlere
                    Ruhuma yapışan yalnızlıklara
Neyse
Açılmış elvan gazozunun
Kaçan gazını
Yakalamanın anlamsızlığında
Boş şişenin
Depozitosunda
Yalnızlığım arnavut kaldırımlarında
                    Çıngıraklı yoğurtçunun
                    Sesi duyulmaz olunca
Avaz avaz dokunuşların
Sabaha kalmayan
Kasık ağrılarında
                    İhtiyaç halinde
                    Kırılan ruhum
                    Tuzbuz hallerinde
Anlamsız
Anlamların
Değersiz
Değerlerin
Tam
Ortasında
Aldığım
Her
Nefes
Tık
Kıvamında
                    Kendime
                    Gidiyorum
                    Biriktirdiklerim
                    Cebimde
                    Yitirdiklerim
                    Içimde
Hayatın
Geçici
Mizanında
Depozitomu
Almayı
Unutmayın
                    Geçerseniz
                    Lazım
                    Olur
                    Anlamında

11.08.2010

Hiç yorum yok: