9 Ağustos 2010 Pazartesi

Hoşçakal











ksb

Hoşçakal
Sen kal
Ben gidiyorum
Şifrelerim sen de
Hayata açarsın
Saklı kelimelerimi
Dokunulmamış anlarımı
Yağmamış yağmurlarımı
Kaybolan paylaşımlarımı
                    Hayatı kapatacağım
                    Yalnızlığın koynuna uzanacağım
                    Kimse farketmeyecek
                    Sen de söyleme
Yavaş yavaş özgür bırak
Saklı harflerimi cümlelerimi
Benim olduğunu söyleme
Yaprak gibi bırak rüzgara
Yürek gibi bırak dostluğa
Kime dokunuyorsa
Onun olsun
                    Saklı yüreğimi
                    Gizli hayatta sulayacağım
                    Kendi kadar büyüyecek
                    Hiçbir yere taşmayacak
Bana kadar
Hayata kadar
Yağmurlar
Ruhumu doldurana kadar
                    Hoşçakal
                    Sen kal
                    Gitmek istediğinde
                    Kokumu takip et
Ben yoksam bile
Oturduğum yerde otur
Uyuduğum yerde uzan
Düşündüğüm kayadan
Denize atla
                    Elbet
                    Buluşuruz
                    Yok
                    Olmanın
                    Aydınlığında
Tomurcuğun
Yüreğini
Açtığı
An
Da
                    Derin
                    Bir
                    Nefesin
                    Peşisıra
Yeni
Hayatın
Kucağında
                    Bir
                    Bir
                    Çıkarız
                    Hayatın
                    Huzuruna
Çift
Çift
Değil
                    Çiftimi
                    Çıkardım
                    Içimden
O
Istediği
Yerde
Ben
Istediğim
Yerde
                    Hayat
                    Yerlerde
                    Önünde
                    Duran
                    Mendilde
                    Bozuk
                    Paralar
Insan
Insanı
Yaralar
                    Gelsin
                    Hoşçakallar
Hoşçakal
Sen
Kal
                    Gitmek
                    Istediğinde
Biliyorsun

09.08.2010

Hiç yorum yok: