6 Ağustos 2010 Cuma

Dost sevgilİlerimden











ksb


Dost sevgililerimden
Mektuplar aldım
Harfleri yakılmış
Pulları
Tenleriyle ıslanmış
Geç mi kaldık
Satırları kardeş olmuş
An da duruyorum
Cevaplarıyla buluşmuş
                    Kimine geç kaldım
                    Kimine erken
                    Yollarda yürürken
                    Bilmediğim sokaklarda
                    Büyürken
Sizi bekledim
Size koştum
Daktilomun
Silik harflerinde
Kaldım
                    Bir köşeye yuvarlanmış
                    Buruşmuş sayfalarda saklandım
                    Hayatın
                    Erkenlerinde geçlerinde
                    Yıkandım
                    An sevdasında
                    Kirlendim
                    Mahallenin günlerinde
                    Kuru pastaların
                    Yanında ıslandım
Gerçeğin ötesinde
Geç kalmış bugünde
Yüreğimden ve aklımdan
Dökülenlerin derinliğinde
Kendimi boğdum
Başkalarını canlandırdım
                    Anlaşılmadan büyümenin
                    Cüce dokunuşlarında
                    Mumlar yaktım
Bütüne saklanmış
Eksiklerin hayatında
Soluk aldım
                    Tık
                    Nefes
                    Kaldım
Koştum
Yetiştim
Anladım
Yalnız
Kaldım
Tekrar
Koştum
Tekrar
Tekrar
                    Kanepeme
                    Anlattım
                    Ona
                    Uzandım
                    Tenimi
                    Açık
                    Pazarda
                    Kapadım
Buradayım
Dost
Sevgililerim
Bayandan
Hayattan
Çok
Kullanılmış
Pasta
Cilalı
Tenin
Altındayım
                    Beklerim
                    Anlayışların
                    Buluşmasında
Büyüsek
De
Küçülmesini
Biliriz
Biz
Birbirimizi
Biliriz
                    Kucaklaşmak
                    Üzere
                    Kendinize
                    Mutlu
                    Bakın
Ayna

06.08.2010

Hiç yorum yok: