8 Aralık 1998 Salı

Zamanın sırtına dayanıp

 
Zamanın sırtına dayanıp
İtekleye itekleye ilerletirken
                    Yeni doğmuş güneşin
                    İlk ışıklarında pineklerken
Bir ses dokundu yüzüme
Kaldırdım başımı
Bir çift göz
                    Yüreğimde bir çift göz
                    Yuvalandı sere serpe
                    Sevdim delicesine
Sildim yaşadıklarımı
Sıfıra sıfırda başladım
Yaşadıkca ekledim
Biz edelim diye
                    Yine zamanın
                    Sırtına dayandım
                    Bir telefona hasret
Sıvı ile doldurdum
Yüreğimin boşluğunu
Uyandım uyuyamadım
                    Kolumu sol yanıma
                    Uzattım
                    Üstüne kimse uzanmadan
İçime akıttım
Gözlerimin suyunu yaşadım
Ne gerekiyorsa
Yaşamdan
                    Günün birinde
                    Belki de yılın
                    Kimbilir
Ta ki denen
Zamanda
Gün batımında
Sana sarıldığım anda
                    Yüreğimin titremesini
                    Tümümde hissetmek uğruna
Soluk alacağım
Kaça olursa olsun
Seni seviyorum

08.12.1998

Hiç yorum yok: