19 Aralık 1998 Cumartesi

Aşk gözyaşlarımı itekliyor

Aşk gözyaşlarımı itekliyor
Yanaklarımdan bir ırmak akıyor
                    Küçücük bir çocuğun
                    Gözyaşlarına karışıyor ırmak
Baş kaldırıyorum
Kırçiçeklerini öldüren dünyaya
Her şeyi karşıma alıyorum
Kendimi bile
                    Bilinmezliğin
                    Bilmek istemeyenlerin
                    Dikiliyorum karşılarına
Vuruyorlar yüreğime yüreğime
İçim acıyor
Tek bir damla kanımı
Akıtmıyorum
                    Ruhum bedenimden ayrılmıyor
                    Acılar acılığını unutuyor
Dikiliyorum hayata
Sıradan keyiflerin
Sıralarına oturuyorum
                    Derinliklerim çok derinde
                    Sığlıklarda sığlanıyorum
Bir türkü oluyorum
Yeni yüzyılın ortasına
Kimsenin çalmadığı
                    Yine zamana emanet ediyorum

19.12.1998

Hiç yorum yok: