7 Aralık 1998 Pazartesi

Bir an için döndüm arkama

Bir an için döndüm arkama
Geride bıraktıklarıma
Bugün de yaşadıklarıma
                    Bir yol keşfedersin
                    Adını kendin koyduğun
                    Senin ayak izlerin
                    Senin nefesin çınlatır
                    Keşfettiğin yolu
Derken elele olursun
Adına sevdiğin dediğin
İnsanın nefesi katılır
                    Papatyaların sarısında
                    Kırmızı gün doğumlarında
                    Alacaklaranlık aydınlıklarda
Gecenin gündüze yakın olduğu
Tertemiz duygularında
Sevişirsin şiirlerin üzerinde
                    Bir sigara dumanı yayılır
                    Mis gibi ten kokularına doğru
Kırçiçekleri dökülür tavandan
Yumuşak tenlerimize doğru
                    Seversin nedeni olmadan
                    Ne kuş uçumu
                    Ne sigara içimi
                    Mesafesizdir yüreğin
Birden bir çarpıntı
İllaki zorlama
Niçin dersin beynine
Rahat bırak yüreğimi
                    Kara deliklere kadar
                    Gök taşlarının yağmuruda olsa
                    Gittiği yürek birlikteliğine
                    Kadar dersin
Geçmişime bu günümü anlatmak
Her gün sevecenlikleriyle
Karşısına oturtup
Sana bakan geçmişe
Bugümüzde mutluyum demek
                    Bir yer biliyorum
                    Yüreğimde bir nokta
                    Senin bütün hallerin
                    Neşe içinde orada
Orasını seviyorum
Beynimle konuşmadan önce
Seviyorum seviyor
                    İster kara deliklere kadar
                    İster yarına
                    Bütün hesaplarımı unuttum
                    Tek hatırladığım sensin
Yürekleri okşayan kahkahaların
Büyülendiğim yüzün
Gerisi fasa ve de fiso
                    Bir cin çıktı karşıma
                    Dile benden ne dilersen
                    Seni anlattım cine
                    Tek birşey diledi benden
                    Seni
Seni seviyorum

07.12.1998

Hiç yorum yok: