29 Temmuz 2009 Çarşamba

Yalınruh dolaşıyorum

Yalınruh dolaşıyorum
Çimenlerin üzerinde
Şehir uzaklarda
Ben yakınlarda
                    Hem varım
                    Hem gitmişim
Bir sigara yakıyorum
Dumanı çardağın altında
                    Hamaklar uzanmış
                    Beni bekliyor
                    Deniz kokusunu gönderiyor
Hiç birşey yapmamanın
Gitmemenin
Kalmamanın
Tam ortasındayım
                    Sağım kopek
                    Solum kedi
                    Parmak arasındayım
Param geçersiz
Üzüntüm kedersiz
Unutulmuşluğun anındayım
                    Yalınbeden yatıyorum
                    Kendi kendime uyanıyorum
Tenler uzaklarda
Ben yakınlarda
Giden arabanın
Koltuğuna oturup
Gittiği yere kadar
Gidiyorum
Iniyorum
Diğerini bekliyorum
                    Bilmeden gidiyorum
                    Gittiğimi biliyorum
Tam ortasındayım
Kenarın
                    Kahvemin dumanı
                    Işaret gönderiyor
                    Kimselere
Kimsesizler yurdunun
Yalnız ranzasıyım
                    Odam kalabalık
                    Ben yalnız
                    Hayat uzaklarda
                    Ben yakınlarda
Kimseyle tanışmamış
Anlamamış
Dinlememiş
Dokunmamış
Sevişmemiş
Taze ve yalınım
                    Biliyorum ki gideceğim
                    Görmediklerimi saklayacağım
                    Kaldığım yerden
                    Arabaya binip
                    Kalmadığım yere döneceğim
Tek yön yaşamamanın
Sürekliliğini yaşayacağım
                    An
                    Ben
                    Gitmek
                    Dönmek
                    Gitmek
Başlangıcı olmayan
Ring bir hayatın
Insaflı duraklarında
Inip inip
Bineceğim
                    Görüşmek üzere
                    Kendine mutlu bak

29.07.2009

Hiç yorum yok: