20 Temmuz 2009 Pazartesi

Dumanla öpüşüyorum

Dumanla öpüşüyorum
Dokunduğum an
Dağılıp gidiyor
Dudaklar
                    Ne bir his
                    Ne bir tat
                   Öpüşüyorum
Yeni bir isim bulmalıyım
Temazsız tatsız tuzsuz
Üç t li bir eylem
                    Kocaman vücutlar
                    Altımda ya da üstümde
                    Ufaldıkça ufalıyor
                    Sabaha kalmıyor
Yatakta uyuyamıyorum
Tek kişilik koltukta
Ayaklarımı uzatıyorum
                    Başım ağrısın istiyorum
                    Ama ağrımıyor
                    Alışıyor
Hükümsüz
Bayandan
Kayıp vücudumu
Arıyorum
                    Ilanlarıma başvuran olmuyor
                    Vücudumu bulamıyorum
Ruhum zaten beş karış
Gel de hayata karış
                    Ağdalı tenlerde
                    Parça parça kalan
                    Vücudumun
                    Müsameresine beklerim

20.07.2009

Hiç yorum yok: