25 Temmuz 2009 Cumartesi

Düzenler yuvarlağı

 
Düzenler yuvarlağı
Tatile çıktı
Sıcak havaları
Nöbetçi bıraktı
                    Tuşlar bile
                    Terliyor
                    Harfler
                    Birbirine akıyor
Inadına
Nescafe içiyorum
Sigaranın dumanına
Karışıyorum
                    Bilinmeyenin çağrısına
                    Takılıyorum
                    Rastgele
                    Bir kapıdan
                    Içeriye giriyorum
Bilinmeyen odanın
Kanapesine uzanıyorum
Kumandanın tuşları
Hayatları değiştiriyor
Kendi kanalımı
Bulamıyorum
Başkalarının hayatlarını
Değiştiriyorum
                    Izliyorum
                    Farketmiyorlar
                    Bastıkları toprak
                    Soludukları hava
                    Bildikleri değerler
                    Değişiyor
                    Farketmiyorlar
                    Geldiği gibi yaşıyorlar
Yokuşlar iniş
Aydınlıklar karanlık
Birliktelikler ayrılık
Oluyor
Farketmiyorlar
Gittiği gibi yaşıyorlar
                    Kimse kim olduğunu
                    Bilmiyor
                    Bilinmeyen modası var
                    Ikoncanlar kaç canlı
Hayat
Gittiği yere kadar
Bile gidemiyor
Ikmale kalıyor
Özel ders alıyor
Soruları çalıyor
Yine olmuyor
Kalıyor
                    Rüzgar dibine
                    Solumuyor
                    Çiçekler soluyor
                    Sağanak kuruyor
                    Hayat kalıyor
                    Ben gidiyorum
Bilinmeyen davetkar
Nefesler sahtekar
Elimde beş as
Kaybediyorum
                    Fotoğrafım çekiliyor
                    Çıkmıyorum
                    Evden çıkmıyorum
                    Sokaklarda
                    Eski adımlarımın
                    Izi kalıyor
Deniz kenarında
Atacağım taşlar
Beni bekliyor
Gitmiyorum
                    Adımlarım prangalı
                    Ruhum mühürlü
                    Bedenim çıkmaz
                    Bilinmeyen davetkar
Buzdolabımda
Eriklerim var
Tuzum yok
Çıkasım yok
                    Soluğum soğuk
                    Bedenim ateş
                    Gel de bir insana
                    Yerleş
Aslında
Evde değilim

25.07.2009

Hiç yorum yok: