18 Temmuz 1998 Cumartesi

Uzun yıllar areneya çıkmamış

Uzun yıllar areneya çıkmamış
Emekli olmuş bir gladyatördüm
                    Aşkın aslanlarını rüyada gören
                    Kalbine yapay ısılar dokunduran
Şatosunun kulesinden
Sonsuz boşluklarda göz sektiren
                    Yarım yürekli bir adamdım
Karanlıkta gördüğüm büyülü gözler
Büyülü güzelim yüz
Tuttu sıcacık elleriyle
Geçti yüreklerimiz içiçe
                    Tek yürekli aşık olduk
                    Sevda yazılarının koynunda
Evet canım bizden söz ediyorum
Bilmiyorum içimdeki sevgimi
Kalbine dokundurabiliyor muyum
                    Bugünlerde en iyi bildiğim
                    Tenin tenime değdiğinde
                    Aşkın aşkımı sarmaladığında
                    Geleceğin geleceğimle buluştuğunda
Gözlerin gözlerimi yakaladığında
Acıların acılarımı acıttığında
Yorgunluğun yorgunluğumu dinginleştirdiğinde
Sessizliğin sessizliğimi dile getirdiğinde
                    Nefesin nefesimle koklaştığında
                    Dudağın dudağımla seviştiğinde
                    Ayrılığın ayrılığımla vedalaştığında
                    Özgürlüğün özgürlüğümle bütünleştiğinde
Bugünün bugünümle zamanlaştığında
Benliğim benliğinle kendini bulduğunda
Yüreğin yüreğimle içiçe olduğunda
Soluk alıyorum
                    Seni seviyorum

18.07.1998

Hiç yorum yok: