4 Temmuz 1998 Cumartesi

Koyunda demirlemiş

Koyunda demirlemiş
Gelen gideni ağırlarken
Anlık ya da an bile olmayan
Birliktelikler yaşarken
                    Evine misafir oldum
                    Bir çift iri gözün
                    İçlerine süzüldüm
Lokum bile şaşırdı
Sabah benimle karşılaşınca
                    Kim diyebilir hızlı hızlı
                    Ya da gerekmediği gibi oldu
Gereğin anlamını kim koydu
Ben bilmiyorum
                    Kardeş bir tenle uyudum
                    Öpücüklerle uyandık
Kırmızı ışık yansada
Buluşsa dudağı dudağımla
                    İsimi konmamış bir anda
                    Benim taşlığımda
                    Senin çamlığında
                    Gördüm seni
                    Kızırderili bilge ile
Bunlar şantiye ayakkabılarım
Çok heyecanlandım sanma
Ve daha bir çok söz
Gitti geldi aramızda
                    Artık sokaklardasın
                    O anları yaşarken
Yeni doğmuş bir güneş
Tınılı koyların üstüne
Koyda gizli bir mağara
Gizin içinde sen ve ben
                    Kimbilir

04.07.1998

Hiç yorum yok: