3 Eylül 2009 Perşembe

Sigara gibi

 






ksb

Sigara gibi
Yanıyor
Her içime çektiğimde
Azalıyor
Günler geçtikçe
Dudaklarımda bitiyor
Son nefesinin
Anlamını seviyorum
Başlıyor
Bitiyor
                    Bir sigara içimi
                    Dokunuşlar yaşıyorum
Her sigara yakışımda
Bir yerlerde
Bir ilişki başlıyor
Kül tablamla
Buluştuğunda
Bir yerlerde
Bir ilişki bitiyor
                    Zararlı keyifler
                    Peşindeyim
Yorgun insanlar
Bıkmış insanlar
Umutsuz insanlar
Bir sigara içimi
Umutlanıyor
                    Yüreğimin
                    Çeşitli yerlerine
                    Sigaralar saklıyorum
                    Son sigaram dediğimde
                    Saklı yerler
                    Hayata ekleniyor
                    Bitmiyor
Her ateşle buluştuğumda
Keyif alıyorum
                    Aynı sigara
                    Farklı sigara
                    Kısa sigara
                    Uzun sigara
                    Filtreli sigara
                    Hepsini seviyorum
Bir çakmak
Bir kibrit
Yetiyor
Bitiyor
Başlıyor
                    Kısa keyifler
                    Peşindeyim
Mutluluk sigaraları
Yatak odasını
Yakıyor
Güneşe sönüyor
                    Kahve altı
                    Kahve üstü
                    Farketmiyor
                    Bir sigara içimi
                    Yaşıyorum
Bitmeyen sigaralı
Hayat
Dumanıyla
Haber yolluyor
                    Buradayım
                    Gelene kadar
Gidiyorum
Gidene kadar
                    Bir sigara içimi
                    Hayatlar
                    Yaşanıyor
Bazen
Birbirine ekleniyor
Bazen
Tek başına
Tütüyor
                    Ateş almaya
                    Gidiyorum

03.09.2009

Hiç yorum yok: