21 Eylül 2009 Pazartesi

İçimdeki














by OM



Içimdeki
Kızgınlıktan
Kurtulamıyorum
Kurtulamadıkça
Kendime
Kızıyorum
                    Içim dışım bir
                    Olsa
Kendimle
Dostlarımla
Hiç kimseyle
Ilgili
Derinlerimde bekleyen
                    Satırları
                    Cümlelere
                    Sayfalara
                    Hayatlara
                    Aktarsam
                    Rahatlasam
Sevişip sevişip
Boşalamamak gibi
Yürek ağrısı
Hayat kızgınlığı
                    Kızgınlıklarımı
                    Anlatmaya başlasam
                    Geriye kalan
                    Hayatım yeter mi
Bu kadar
Kızgınlığı
Biriktirmeye değer mi
                    Sonsuz görünen
                    Kızgınlık kuyumun
                    Dibine çarpan
                    Kızgınlıklar
                    Dibinden sekip
                    Yüzüme çarpıyor
Anlatmak istediğimi
Anlatamıyorum
Her şey
Üstüme kalıyor
                    Hiç kimsesiz
                    Yaşamın
                    Güzelliği yetmez mi
Bir bebeğin
En saf yüreğiyle
Bana içtenlikle
Sarılması yetmez mi
                    O da
                    Büyümeyecek mi
Her şeyi
Biriktiren insan
Bebek halini
Unutur mu
                    Ben mi eksiğim
                    Ben mi fazlayım
Onlar mı eksik
Onlar mı fazla
                    Bu kadarı fazla
Tedavülden kalkıyorum
Tahtamı kapatıyorum
Değersizim
Yokum
Ben bu oyunda yokum
                    Başkalarına dokundukca
                    Kendim uzaklaşıyor
                    Benziyorum
Basit keyiflerin
Oyuncağı oluyorum
                    Içkinin koynunda
                    Körebe oynuyorum
                    Gözlerim açıldığında
                    Bulunduğum yer
                    Bulunduğum yer değil
Içmesem
Katlanabilir miyim
                    Tek başıma
                    Içeyim
                    Kendime kızayım
                    Her kızgınlık gecesinde
                    Ağrılarla uyanayım
Dokunup dokunup
Hissetmeden
Sevişip sevişip
Boşalmadan
O yataktan
Diğer hayata
Maraton zamanlarında
                    Dur durak bilmeden
                    Yağmur gibi terli
                    Vücudum ve ruhumla
                    Nerelere gideyim
Hangi ağacın
Gölgesine saklanayım
Kurt olduğumda
Kimi kurtarayım
                    Dünyayı mı
                    Insanları mı
                    Kendimi mi
En iyisi
Bu gece
Içeyim

21.09.2009

Hiç yorum yok: