9 Eylül 2009 Çarşamba

Galiba


 


by UK


Galiba
Gibi hayat
Ben galiba
Sen galiba
                    Dostluk
                    Sevgi
                    Paylaşmak
                    Anlamak
                    Galiba
Gün doğumu
Dolunay doğumu
Galiba
                    Gerçekler
                    Net değil
                    Yalanlar
                    Flu
                    Hayat galiba
Bilmeden gitmişim
Bilmeden
Yüreğimi açmışım
Galiba
                    Her dokunduğum
                    Üzerime kalmış
                    Ben en altta
                    Galiba
Kızgınlık
Yerini utanca
Bırakıyor
Kızmak
Bile istemiyorum
                    Galibalar
                    Gerçeğe dönüşüyor
                    Galiba
Kendin kadarını
Sunmak
                    Kendin kadarını
                    Almak
Seni sevmiyorum
Demek
Seni seviyorum
Demekten
Daha zor olduysa
                    Nerelere gelmişim
                    Kimleri terketmişim
O bilmeden
Ben bilmeden
Biz bilmeden
Herkes hayatımızda
Yanımızda hiç kimse
Galiba
                    Enteresan
Arada kalmalı
Bir ileri
Bir geri gitmeli
Bir durum
Galiba
                    Bırakıyorum
                    Galibaları
Alıyorum
Gerçekleri
Sığdıracak
Yerim olup olmadığını
Bilmeden
Alıyorum
                    Ikinci bir
                    Hayata kadar
                    Bunlarla uğraşıyorum
Ne babanın
Ölmesini engelleyebilirsin
Ne de başkalarını
Mutlu etmek adına
Kendini terk edebilirsin
                    Madem ki buradayız
                    Gün bizim
                    An bizim
                    Hayat bizim
Yaşayacağız
Galibaları
Tozlu rafında
Yalnızlığa bırakacağız
                    Gittik mi
                    Gideceğiz
                    Kaldık mı
                    Kalacağız
Bir sigara yakacağız
Dumanında yol alacağız
                    Bu satırdan
                    Birkaç satır önce
                    Sen geldin aklıma
                    Engin

09.09.2009

Hiç yorum yok: