2 Kasım 1998 Pazartesi

Sessizlik olmadı









by BG

 
Sessizlik olmadı
Nehirler köpük köpük
Buluştular denizle
                    Gece gündüze
                    Sıkı sıkı sarıldı
                    Devir teslim töreninde
Güneşin yüzü gülüyordu
Ay onu uzaktan izlerken
                    Martılar en anlamlı
                    Süzülüşlerini yaptılar gökyüzünde
Bilinmez bir heyecan
Tüm insanlığı sardı
                    Kırçiçekleri tarifsiz kokularıyla
                    Güzelleştirdi dünyayı
Bir umut yapıştı
Yaşam sonsuzluğunun yüzüne
                    Tarihten bir yaprak ayrıldı
                    Tek başına
                    Mutluluğu anlatan
Kim bilebilirdi
Alın yazımın
O gün yazıldığını
                    Hayatım durdu
                    Bir ınga ile yeniden doğdu
Sessizlik olmadı
Bir kız çocuğu merhaba dedi
Yüreğime
Ve tüm insanlığa
                    Dünya telaşlandı
                    Uydusundan uzaklaştı
                    Gözlerini emanet etti
                    Anasının kucağındaki bebeğe
Ve şimdi
Benim kucağımdaki
Mutluluğuma
                    Bir gün
                    Tüm hayatın anlamı
                    O gün bugün
                    Hayatıma eklendiğin
Sevgilim
Seninle yaşıyorum
Sana doyamıyorum
                    Seninle birlikte doğdum
                    Seninle gidiyorum
                    Seninle geliyorum
                    Seninim
Yürek güzeli sevgilim
Hayata sunduğun doğumu
Canımın içinden
Kutluyorum
Seni seviyorum

02.11.1998

Hiç yorum yok: